Summa sidvisningar

lördag 12 november 2011

Ont det gör.

bakslag. onda onda smärta. Du griper tag i mitt hjärta och vrider tusen nålar.

jag har fått så fina ord skickat till mig idag. nån som bekräftar det jag tänker. att jag vet att det är vanligt. Fuck off. Att det kommer att gå bra nästa gång. Fuck off. Att nu vet ni att ni funkar. Fuck off. Barnet var inte friskt. Fuck off.

det var mitt barn. Vårt barn, som skulle födas den 30 juni. och jag ville ha precis det barnet. men nu blev det inte så. Och jag är förbannat arg över det.

Tack fina S för att du fick ner mig på jorden och fick mig att inse att det inte är konstigt att stanna upp i allt det här.
Vi är många människor som bär på djupa sorger när vi tappar våra ofödda barn. det är ingen bagatell. det må hända vanligt. Men för oss alla är det en stor tragedi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar