Summa sidvisningar

onsdag 16 november 2011

Hundliv

Algot gillade inte sitt nya dagis. Han är ju lite surgurka, min farbror. jag stressar över det, eftersom hundarna är det bästa jag har, efter D då förstås!
hm... Hur ska jag lösa det hela? Ingen aning. helst vill jag att dom går kvar på det dagiset dom är på idag, men han förstör för andra... Dagischef Magda är det bästa och mest kompetenta jag någonsin träffat i hundvärlden. känner mig som en gnällspik, men det e lite mkt nu. Jobb, hundarna, missfall, lgh och jag är så less...

Kan inte bara en god fe komma och trolla mitt liv till en saga? Men lite som en saga är det trots allt, eftersom jag 3 helger irad får njuta av några av mina bästa vänner. vilken lycka. Jag lever för det!

Pratade med min vackra kusin, som även är min läkare och jag kände att jag fick stöd i att försöka prova utan medicinerna ett litet tag till. Allt kan vara abstinens och då går det över.
Så ni får stå ut med det svartvita, det gladledsna, och hopplösa, lite till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar